Міський методичний кабінет відділу освіти Селидівської міської ради Масло Г.В., Єлістратова Л.Г., методисти з НВР
1) Дистанційне навчання в системі загальної середньої освіти. 2) Методологія створення навчального контенту. 3) Хмарні технології в роботі методиста. 4) Інноваційні форми роботи методиста з педагогічними кадрами.
Стосовно курсової перепідготовки при облІППО бажано організовувати відвідування лабораторії майстрів-практиків з питань організації методичного супроводу зростання професійної компетентності педагогів в очному і дистанційному форматах.
ГаннівськаЗОШ І-ІІІ ступенів Савіна О.С. 1.Тренінг креативності (формування творчої особистості) 2.Використання ІКТ під час навчально-виховного процесу. 3.Обсяг навчального матеріалу
Методичний кабінет відділу освіти Красноармійської міської ради. 1. Дистанційна освіта. 2. Алгоритм створення навчального контенту 3 Експериментальна діяльність педагога, навчального закладу, методичної служби
Редчиць Т. В. 1. Функції педагогічної діагностики. 2. Формування ключових життєвих компетентностей учнів початкових класів шляхом використання інноваційних технологій.
Міський методичний кабінет відділу освіти Добропільської міської ради.Теми модулів (лекції, тренінги): - Психологічна компетентність педагогічних працівників:методистів, керівників НВЗ, вихователів ДНЗ, педагогів; - Культура соціальних комунікацій в освіті; - розвиток педагогічної майстерності в системі післядипломної освіти: акмеологічний та сенергитичний аспекти; -Тайм-менеджмент, як технологія оптимізації самоорганізації особистості в професійній діяльності.
- Якісна освіта: здатність навчатись впродовж життя. - Особливості національного виховання учнів засобами шкільних дисциплін. - Дистанційне навчання в системі загальної середньої освіти.
Методичний кабінет закладів освіти Мирноградської міської ради. 1. Методологічні аспекти впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" 2. Технології перевернутого навчання.
Міський методичний кабінет відділу освіти Селидівської міської ради
ВідповістиВидалитиМасло Г.В., Єлістратова Л.Г., методисти з НВР
1) Дистанційне навчання в системі загальної середньої освіти.
2) Методологія створення навчального контенту.
3) Хмарні технології в роботі методиста.
4) Інноваційні форми роботи методиста з педагогічними кадрами.
Стосовно курсової перепідготовки при облІППО бажано організовувати відвідування лабораторії майстрів-практиків з питань організації методичного супроводу зростання професійної компетентності педагогів в очному і дистанційному форматах.
ВідповістиВидалити1. Дистанційне навчання в системі загальної середньої освіти.
ВідповістиВидалити2. Використання ІКТ під час навчально-виховного процесу.
3. Самоосвітня діяльність.
ГаннівськаЗОШ І-ІІІ ступенів Савіна О.С. 1.Тренінг креативності (формування творчої особистості)
ВідповістиВидалити2.Використання ІКТ під час навчально-виховного процесу.
3.Обсяг навчального матеріалу
Килюшик Ж І 1Використання ІКТ під час навчально-виховного процесу 2 Самоосвітня діяльність.
ВідповістиВидалитиМетодичний кабінет відділу освіти Красноармійської міської ради.
ВідповістиВидалити1. Дистанційна освіта.
2. Алгоритм створення навчального контенту
3 Експериментальна діяльність педагога, навчального закладу, методичної служби
Редчиць Т. В.
ВідповістиВидалити1. Функції педагогічної діагностики.
2. Формування ключових життєвих компетентностей учнів початкових класів шляхом використання інноваційних технологій.
Міський методичний кабінет відділу освіти Добропільської міської ради.Теми модулів (лекції, тренінги):
Видалити- Психологічна компетентність педагогічних працівників:методистів, керівників НВЗ, вихователів ДНЗ, педагогів;
- Культура соціальних комунікацій в освіті;
- розвиток педагогічної майстерності в системі післядипломної освіти: акмеологічний та сенергитичний аспекти;
-Тайм-менеджмент, як технологія оптимізації самоорганізації особистості в професійній діяльності.
- Якісна освіта: здатність навчатись впродовж життя.
ВідповістиВидалити- Особливості національного виховання учнів засобами шкільних дисциплін.
- Дистанційне навчання в системі загальної середньої освіти.
Рибалко Г.В.
ВідповістиВидалити1. Оптимізація процесу навчання у сучасній школі.
2. Практичні тренінги та методологічні консультації від авторів підручників.
Методичний кабінет закладів освіти Мирноградської міської ради.
ВідповістиВидалити1. Методологічні аспекти впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України"
2. Технології перевернутого навчання.