2. Які ви бачите зміни?

   Які ви бачите зміни, виходячи із запропонованих у новому проекті Закону «Про освіту» положеннях про три види освіти: «Особа має право реалізувати право на навчання впродовж життя шляхом формальної, неформальної та інформальної освіти. 
   Держава підтримує, визнає та заохочує всі ці види освіти» (Стаття 8. Форми здобуття та види освіти )

10 коментарів:

  1. Стосовно неформальної освіти слід зазначити, що обласним ІППО і на місцях приділяється значна увага організації і наповненню програми різних курсів, семінарів, тренінгів. На мою думку, пріоритетною у діяльності педагогів повинна стати інформальна освіта, основною складовою якої є самоосвіта, яка повинна передбачати самонавчання, обмін досвідом, аналіз результатів роботи, планування з урахуванням корекції. Сьогодні існує для цього велика кількість варіантів. Тільки пізнай себе! На жаль, єдиної формули не існує, успіх залежить від глибини інтересу до себе.

    ВідповістиВидалити
  2. Міський методичний кабінет відділу освіти Селидівської міської ради
    Масло Г.В., Єлістратова Л.Г., методисти з НВР

    Ми поділяємо думку, що головним завданням освіти стає створення необхідних умов для безперервного навчання людини для формування компетенцій, що забезпечать різнобічну підготовку її до життя у всіх його проявах, а також здатність адаптуватися до змін навколишнього світу. Реалізації цього завдання буде сприяти вдосконалення неформальної та інформальної освіти.

    ВідповістиВидалити
  3. Савіна О.С. Основну роль підвищення кваліфікації слід відводити перебудові стереотипів діяльності і мислення педагогів, заміні негативних настанов та шаблонів.

    ВідповістиВидалити
  4. Міський методичний кабінет відділу освіти Добропільської міської ради Навчання дорослих - це навчання практика,яка пов’язана із включенням кожного суб’єкта навчання в навчальну діяльність,в навчальний процес. Тому,на наш погляд, післядипломна освіта повинна носити практичну спрямованість: вивчення і впровадження інноваційних моделей організації продуктивної педагогічної діяльності кращих вчителів області (авторські курси), круглі столи з актуальних питань навчально-виховного процесу, конференції, тренінги (особливо з педагогічної психології),розширення діапазону інтегрованих курсів та курсів взагалі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Міський методичний кабінет відділу освіти Добропільської міської ради. Є необхідність в організації курсів підвищення кваліфікації медичних сестер навчальних закладів та тренерів ДЮСШ.

      Видалити
  5. Нововодянська ЗОШ І - ІІ ступенів Добропільської районної ради5 травня 2016 р. о 05:08

    На достатньо високому рівні організована робота обласного ІППО з неформальної освіти.
    Інформальна освіта повинна бути првильно спланована педагогом, щоб мати позитивний результат самоосвітньої діяльності.

    ВідповістиВидалити
  6. Бачу зміни у переході ППО на Європейську систему - європейський вимір освіти, європейські цінності:
    - сертифікація якості навчання (об'єктивне оцінювання навчальних результатів слухачів КПК);
    - тісний зв'язок результатів підвищення кваліфікації з встановленням рівня професійної кваліфікації.

    ВідповістиВидалити
  7. Ганнівська ЗОШ І-ІІІ Добропільської районної ради5 травня 2016 р. о 19:45

    Рибалко Г.В.
    Розподіляю думку, що післядипломна освіта повинна носити практичну спрямованість: вивчення досвіду провідних педагогів нашого регіону, країни та закордонних новаторів (авторські курси), круглі столи , конференції, тренінги (особливо з педагогічної психології).

    ВідповістиВидалити
  8. Методичний кабінет Мтрноград17 травня 2017 р. о 02:36

    Методичний кабінет закладів освіти м.Мирноградської міської ради. Вважаємо, що стаціонарні форми роботи під час курсового періоду в ІППО дуже важливі і є стимулом для самоосвіти педагогів, тому неформальна та інформальна освіта повинні бути органічно поєднані.

    ВідповістиВидалити
  9. методична служба Волноваського району: необхідні курси для консультантів ПМПК.

    ВідповістиВидалити