1. Чи потрібні зміни у системі післядипломної освіти?

Залиште будь-ласка свої коментарії на цю тему.

14 коментарів:

  1. Міський методичний кабінет відділу освіти Селидівської міської ради
    Масло Г.В., Єлістратова Л.Г., методисти з НВР

    Так, зміни у системі післядипломної освіти потрібні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На наш погляд, у системі післядипломної освіти більшої ваги має набути практична спрямованість, наприклад, розширення діапазону авторських курсів для вчителів і методистів.

      Видалити
  2. Звичайно, зміни в системі післядипломної педагогічної освіти потрібні.

    Сьогодні ж, як ніколи, чітко простежується недостатній рівень формальної освіти як вчорашніх випускників вишів - молодих вчителів, так і педагогів з багаторічним стажем роботи. Гасло «навчання на все життя» давно втратило свою значимість. Актуальним є «навчання впродовж життя».
    З огляду на це зелене світло надано неформальній і інформальній освіті у зв’язку з тим, що ці форми навчання швидко і гнучко реагують на нові вимоги часу, потреби і запити індивідуума, мобілізуючи тим самим його природну здатність до самовдосконалення, до духовного внутрішнього зростання.
    Саме ці форми навчання дозволяють дотриматися постулатів безперервної освіти – навчитися пізнавати, навчитися робити, навчитися жити разом, навчитися жити.

    ВідповістиВидалити
  3. Золотоколодязянська ЗОШ І-ІІІ ступенів Добропільської районної ради4 травня 2016 р. о 03:12

    Так, зміни, безумовно, потрібні.Хотілося б, побільше проводити майстер-класи, тренінги, круглі столи, практичні заняття.

    ВідповістиВидалити
  4. Редчиць Т. В.
    Так, зміни у системі післядипломної освіти потрібні.

    ВідповістиВидалити
  5. Методичний кабінет відділу освіти Добропільської міської ради.Так, зміни у системі післядипломної освіти потрібні.

    ВідповістиВидалити
  6. Нововодянська ЗОШ І - ІІ ступенів Добропільської районної ради5 травня 2016 р. о 04:53

    Так, у системі післядипломної освіти необхідні зміни.Вони повинні бути спрямовані на розширення практичної складової.

    ВідповістиВидалити
  7. Міський науково-методичний центр м. Маріуполя, Галаган О.М., зав. відділом підвищення кваліфікації педкадрів
    Так, обов'язково, як рекваліфікація - підвищення кваліфікації вчителя до того рівня, який відповідав би новим вимогам до професій вчителя. Саме, рівень освіти визначає соціальний статус особистості. "Навчання шириною в життя" (lifewide learning) акцентує увагу на розмаїтності видів освіти - формальній, неформальній, інформальній, які супроводжують будь-яку сферу життєдіяльності сучасної людини.

    ВідповістиВидалити
  8. Ганнівська ЗОШ І-ІІІ Добропільської районної ради5 травня 2016 р. о 18:58

    Рибалко Г.В.
    Зміни у системі післядипломної освіти потрібні. Проведені останнім часом практичні заняття та майстер класи дають реальні результати, бо розширюють професійний світогляд кожного вчителя.

    ВідповістиВидалити
  9. Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 міста Красноармійська.
    Зміни, що відбуваються в освіті, потребують постійного вдосконалення фахової майстерності педагогічних кадрів та реформ, в якому даються провідні характеристики вимог педагогічної професії, визначаючи її як:
    висококваліфіковану професію;
    професію, що вимагає неперервного навчання;
    мобільну професію;
    професію, що базується на партнерстві.

    ВідповістиВидалити
  10. Зміни в системі післядипломної освіти потрібні з огляду на потреби учнів, батьків, суспільства, учителів. Післядипломна освіта сьогодні симулякр. І ми або подолаємо ілюзійну ситуацію, або і далі підвищення кваліфікації буде заради отримання певного папірця.

    ВідповістиВидалити
  11. Мар"їнський районний методичний центр координації та розвитку освіти вважає, що зміни у системі післядипломної освіти потрібні.

    ВідповістиВидалити
  12. Методичний кабінет закладів освіти Мирноградської міської ради. Так, зміни потрібні.

    ВідповістиВидалити
  13. Зміни безумовно потрібні. Регуляція професійного і культурного розвитку особистості передбачає вільний вибір форм підвищення кваліфікації. З огляду на це необхідно забезпечити певні "правила гри" на полі надання послуг з підвищення кваліфікації, а не створювати штучні переваги для інститутів післядипломної освіти.

    ВідповістиВидалити