На наш погляд, у системі післядипломної освіти більшої ваги має набути практична спрямованість, наприклад, розширення діапазону авторських курсів для вчителів і методистів.
Звичайно, зміни в системі післядипломної педагогічної освіти потрібні.
Сьогодні ж, як ніколи, чітко простежується недостатній рівень формальної освіти як вчорашніх випускників вишів - молодих вчителів, так і педагогів з багаторічним стажем роботи. Гасло «навчання на все життя» давно втратило свою значимість. Актуальним є «навчання впродовж життя». З огляду на це зелене світло надано неформальній і інформальній освіті у зв’язку з тим, що ці форми навчання швидко і гнучко реагують на нові вимоги часу, потреби і запити індивідуума, мобілізуючи тим самим його природну здатність до самовдосконалення, до духовного внутрішнього зростання. Саме ці форми навчання дозволяють дотриматися постулатів безперервної освіти – навчитися пізнавати, навчитися робити, навчитися жити разом, навчитися жити.
Міський науково-методичний центр м. Маріуполя, Галаган О.М., зав. відділом підвищення кваліфікації педкадрів Так, обов'язково, як рекваліфікація - підвищення кваліфікації вчителя до того рівня, який відповідав би новим вимогам до професій вчителя. Саме, рівень освіти визначає соціальний статус особистості. "Навчання шириною в життя" (lifewide learning) акцентує увагу на розмаїтності видів освіти - формальній, неформальній, інформальній, які супроводжують будь-яку сферу життєдіяльності сучасної людини.
Рибалко Г.В. Зміни у системі післядипломної освіти потрібні. Проведені останнім часом практичні заняття та майстер класи дають реальні результати, бо розширюють професійний світогляд кожного вчителя.
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 міста Красноармійська. Зміни, що відбуваються в освіті, потребують постійного вдосконалення фахової майстерності педагогічних кадрів та реформ, в якому даються провідні характеристики вимог педагогічної професії, визначаючи її як: висококваліфіковану професію; професію, що вимагає неперервного навчання; мобільну професію; професію, що базується на партнерстві.
Зміни в системі післядипломної освіти потрібні з огляду на потреби учнів, батьків, суспільства, учителів. Післядипломна освіта сьогодні симулякр. І ми або подолаємо ілюзійну ситуацію, або і далі підвищення кваліфікації буде заради отримання певного папірця.
Зміни безумовно потрібні. Регуляція професійного і культурного розвитку особистості передбачає вільний вибір форм підвищення кваліфікації. З огляду на це необхідно забезпечити певні "правила гри" на полі надання послуг з підвищення кваліфікації, а не створювати штучні переваги для інститутів післядипломної освіти.
Міський методичний кабінет відділу освіти Селидівської міської ради
ВідповістиВидалитиМасло Г.В., Єлістратова Л.Г., методисти з НВР
Так, зміни у системі післядипломної освіти потрібні.
На наш погляд, у системі післядипломної освіти більшої ваги має набути практична спрямованість, наприклад, розширення діапазону авторських курсів для вчителів і методистів.
ВидалитиЗвичайно, зміни в системі післядипломної педагогічної освіти потрібні.
ВідповістиВидалитиСьогодні ж, як ніколи, чітко простежується недостатній рівень формальної освіти як вчорашніх випускників вишів - молодих вчителів, так і педагогів з багаторічним стажем роботи. Гасло «навчання на все життя» давно втратило свою значимість. Актуальним є «навчання впродовж життя».
З огляду на це зелене світло надано неформальній і інформальній освіті у зв’язку з тим, що ці форми навчання швидко і гнучко реагують на нові вимоги часу, потреби і запити індивідуума, мобілізуючи тим самим його природну здатність до самовдосконалення, до духовного внутрішнього зростання.
Саме ці форми навчання дозволяють дотриматися постулатів безперервної освіти – навчитися пізнавати, навчитися робити, навчитися жити разом, навчитися жити.
Так, зміни, безумовно, потрібні.Хотілося б, побільше проводити майстер-класи, тренінги, круглі столи, практичні заняття.
ВідповістиВидалитиРедчиць Т. В.
ВідповістиВидалитиТак, зміни у системі післядипломної освіти потрібні.
Методичний кабінет відділу освіти Добропільської міської ради.Так, зміни у системі післядипломної освіти потрібні.
ВідповістиВидалитиТак, у системі післядипломної освіти необхідні зміни.Вони повинні бути спрямовані на розширення практичної складової.
ВідповістиВидалитиМіський науково-методичний центр м. Маріуполя, Галаган О.М., зав. відділом підвищення кваліфікації педкадрів
ВідповістиВидалитиТак, обов'язково, як рекваліфікація - підвищення кваліфікації вчителя до того рівня, який відповідав би новим вимогам до професій вчителя. Саме, рівень освіти визначає соціальний статус особистості. "Навчання шириною в життя" (lifewide learning) акцентує увагу на розмаїтності видів освіти - формальній, неформальній, інформальній, які супроводжують будь-яку сферу життєдіяльності сучасної людини.
Рибалко Г.В.
ВідповістиВидалитиЗміни у системі післядипломної освіти потрібні. Проведені останнім часом практичні заняття та майстер класи дають реальні результати, бо розширюють професійний світогляд кожного вчителя.
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 міста Красноармійська.
ВідповістиВидалитиЗміни, що відбуваються в освіті, потребують постійного вдосконалення фахової майстерності педагогічних кадрів та реформ, в якому даються провідні характеристики вимог педагогічної професії, визначаючи її як:
висококваліфіковану професію;
професію, що вимагає неперервного навчання;
мобільну професію;
професію, що базується на партнерстві.
Зміни в системі післядипломної освіти потрібні з огляду на потреби учнів, батьків, суспільства, учителів. Післядипломна освіта сьогодні симулякр. І ми або подолаємо ілюзійну ситуацію, або і далі підвищення кваліфікації буде заради отримання певного папірця.
ВідповістиВидалитиМар"їнський районний методичний центр координації та розвитку освіти вважає, що зміни у системі післядипломної освіти потрібні.
ВідповістиВидалитиМетодичний кабінет закладів освіти Мирноградської міської ради. Так, зміни потрібні.
ВідповістиВидалитиЗміни безумовно потрібні. Регуляція професійного і культурного розвитку особистості передбачає вільний вибір форм підвищення кваліфікації. З огляду на це необхідно забезпечити певні "правила гри" на полі надання послуг з підвищення кваліфікації, а не створювати штучні переваги для інститутів післядипломної освіти.
ВідповістиВидалити